Polityka prywatności

Postanowienia ogólne

  1. Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach.
  2. Dla interpretacji terminów stosuje się słowniczek opisany w Polityce Prywatności (jeżeli wynika to bezpośrednio z opisu).
  3. Na potrzeby lepszego odbioru Polityki Prywatności termin „Użytkownik” zastąpiony został określeniem „Ty”, „Administrator” – „My”. Termin „RODO” oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  4. Dane osobowe podawane w formularzu są traktowane jako poufne i nie są widoczne dla osób nieuprawnionych.

Twoje dane kontaktowe

  1. Usługodawca jest administratorem danych. Oznacza to, że jeśli posiadasz konto na naszej stronie, to przetwarzamy Twoje dane takie jak: imię, nazwisko, adres e-mail, adres IP.
  2. Dane osobowe przetwarzane są:
    1. zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych,
    2. zgodnie z wdrożoną Polityką Prywatności,
    3. w zakresie i celu niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści Umowy, zmiany bądź jej rozwiązania oraz prawidłowej realizacji Usług świadczonych drogą elektroniczną,
    4. w zakresie i celu niezbędnym do wypełnienia uzasadnionych interesów (prawnie usprawiedliwionych celów), a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą.
  3. Każda osoba, której dane dotyczą (jeżeli jesteśmy ich administratorem) ma prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  4. Kontakt z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych w organizacji Usługodawcy jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem e-mail: seminarium@diecezja-pelplin.pl.
  5. Usługodawca ma prawo udostępniać Twoje dane osobowe oraz inne Twoje dane podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa (np. organom ścigania).
  6. Usunięcie danych osobowych może nastąpić na skutek cofnięcia zgody bądź wniesienia prawnie dopuszczalnego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.
  7. Usługodawca nie udostępnia danych osobowych innym podmiotom aniżeli upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa.
  8. Dane osobowe przetwarzają osoby wyłącznie przez nas upoważnione, z którymi ściśle współpracujemy.

Kim jesteśmy?

Wyższe Seminarium Duchowne Diecezji Pelplińskiej (dalej: WSD w Pelplinie) z siedzibą w Pelplinie. Adres naszej strony internetowej to www.seminariumpelplin.pl. Możesz skontaktować się z nami za pomocą: poczty elektronicznej na adres e-mail: seminarium@diecezja-pelplin.pl, telefonu (058) 536 17 62, pisemnie (Plac Mariacki 7, 83-130 Pelplin).

Jakie dane osobiste zbieramy i dlaczego je zbieramy?

Duchowa Adopcja Kleryka

W ramach Duchowej Adopcji Kleryka zbieramy takie dane jak: imię i nazwisko, adres e-mail oraz nazwę parafii. Są one potrzebne, by adoptowany alumn mógł zwrócić się do osoby adoptowanej, by wyrazić wdzięczność i zapewnić o odwzajemnieniu modlitwy. Informacje przesłane za pośrednictwem formularza są przechowywane przez nas na potrzeby związane z organizacją Duchowej Adopcji Kleryka przez nieokreślony czas, ale nie są wykorzystywane do celów marketingowych.

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

Na potrzeby otrzymania intencji modlitewnej prosimy o udzielenia imienia oraz treści intencji, by w takiej formie przedstawić je Bogu podczas wspólnotowej modlitwy. Informacje przesłane za pośrednictwem formularza są przechowywane przez nas na potrzeby odczytania intencji podczas modlitwy wspólnotowej w najbliższą (licząc od dnia wysłania intencji) środę przez okres nieprzekraczający siedmiu dni, i są wykorzystywane jedynie do tych celów.

Formularz kontaktowy

Formularz kontaktowy wymaga udzielenia następujących danych: imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz treści wiadomości. Informacje przesłane za jego pośrednictwem są przez nas przechowywane na potrzeby udzielenia odpowiedzi na poruszoną kwestię przez nieokreślony czas. Nie są one jednak wykorzystywane w celach marketingowych.

Ciasteczka

Jeśli masz konto i zalogujesz się na tej witrynie, utworzymy tymczasowe ciasteczko na potrzeby sprawdzenia, czy Twoja przeglądarka akceptuje ciasteczka. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych i zostanie wyrzucone, kiedy zamkniesz przeglądarkę.

Podczas logowania tworzymy dodatkowo kilka ciasteczek potrzebnych do zapisu Twoich informacji logowania oraz wybranych opcji ekranu. Ciasteczka logowania wygasają po dwóch dniach, a opcji ekranu po roku. Jeśli zaznaczysz opcję „Pamiętaj mnie”, logowanie wygaśnie po dwóch tygodniach. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, ciasteczka logowania zostaną usunięte.

Jeśli zmodyfikujesz albo opublikujesz artykuł, w Twojej przeglądarce zostanie zapisane dodatkowe ciasteczko. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych, wskazując po prostu na identyfikator przed chwilą edytowanego artykułu. Wygasa ono po jednym dniu.

Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Instrukcja zarządzania plikami cookies jest dostępna na stronie www.allaboutcookies.org/manage-cookies.

Osadzone treści z innych witryn

Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę.

Te witryny mogą zbierać informację o Tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować Twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie Twoich interakcji z osadzonym materiałem, jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.

Analiza statystyk

Strona internetowa WSD w Pelplinie do zbierania danych analitycznych korzysta z usług pluginu Jetpack oraz Google Analitycs. Jeśli chcesz zrezygnować ze śledzenia Twojej aktywności, wystarczy, że zainstalujesz dodatek do przeglądarki, który zapobiega wykorzystywaniu Twoich danych przez Google Analitycs. By to zrobić, kliknij tutaj.

Jak długo przechowujemy Twoje dane?

Dla użytkowników, którzy są zarejestrowani naszej stronie internetowej, przechowujemy również informacje osobiste wprowadzone w profilu. Każdy użytkownik może dokonać wglądu, korekty albo skasować swoje informacje osobiste, w dowolnej chwili kontaktując się z Administratorem strony (nie licząc nazwy użytkownika, której nie można zmienić). Administratorzy strony również mogą przeglądać i modyfikować te informacje.

Z chwilą ukończenia formacji w WSD w Pelplinie konto użytkownika zostanie usunięte, a artykuły przez niego zredagowane zostaną przypisane do konta WSD Pelplin.

Jakie masz prawa do swoich danych?

Jeśli masz konto użytkownika, możesz zażądać dostarczenia pliku z wyeksportowanym kompletem Twoich danych osobistych, będących w naszym posiadaniu, w tym całość tych dostarczonych przez Ciebie. Możesz również zażądać usunięcia przez nas całości Twoich danych osobistych w naszym posiadaniu. Nie dotyczy to żadnych danych, które jesteśmy zobligowani zachować ze względów administracyjnych, prawnych albo bezpieczeństwa.